XESÚS XA CHEGA ... PREPARA O TEU CORAZÓN


Querido Amigo:

Ola, ámote moito. Como saberás, estámonos a achegar outra vez á data en que festexan o meu nacemento.

O ano pasado fixeron unha gran festa na miña honra e dáme a impresión de que este ano acontecerá o mesmo. A fin de contas levan meses facendo compras para a ocasión e case todos os días saen anuncios e avisos sobre o pouco que falta para que chegue!

A verdade é que se pasan da raia, pero é agradable saber que polo menos un día do ano, pensan en min. Transcorreu xa moito tempo de cando comprendían e agradecían de corazón o moito que fixen por toda a humanidade.

Pero, hoxe en día, dá a impresión de que a maioría da xente apenas  sabe por que motivo se celebra o meu aniversario.

Por outra banda, gústame que a xente se reúna e o pase ben e alégrame sobre todo que os nenos se divirtan tanto; pero aínda así, creo que a maior parte non sabe ben de que se trata. Non che parece?

Como o que sucedeu, por exemplo, o ano pasado: ao chegar o día do meu aniversario, fixeron unha gran festa; pero, podes crer que nin sequera me invitaron? Imaxínate! Eu era o convidado de honra! Pois  esquecéronse por completo de min!.

Resulta que estiveran a prepararse para as festas durante dous meses e cando chegou o gran día deixáronme á marxe. Xa me pasou tantas veces que o certo é que non me sorprendeu.

Aínda que non me invitaron, ocorréuseme coarme sen facer ruído. Entrei e quedei no meu recuncho. Ninguén advertiu sequera a miña presenza, nin se decataron de que eu estaba alí!

Estaban a beber todos, rindo e pasándoo en grande, cando de pronto se presentou un home gordo vestido de vermello e barba branca postiza, berrando: " ho, ho, ho! ".

Avanzou entre os presentes, mentres todos o felicitaban. Cando sentou nunha gran cadeira de brazos, todos os nenos,emocionadísimos, se lle achegaron correndo e dicindo: Santa Claus! Como se el tivese sido o homenaxeado e toda a festa fose na súa honra! Aguantei aquela "festa" ata onde puiden, pero ao final tiven que irme. Camiñando pola rúa sentinme solitario e triste. O que máis me asombra de como celebra a maioría da xente o día do meu aniversario é que en vez de facerme regalos, obséquianse cousas uns a outros! e para colmo, case sempre son obxectos que nin sequera lles fan falta! Vouche facer unha pregunta: A ti non te parecería estraño que ao chegar o teu aniversario todos os teus amigos decidiran celebralo facéndose regalos uns a outros e non te desen nada a ti? Pois é o que me pasa a min cada ano! Unha vez alguén me dixo: "É que ti non es como os demais, a ti non se te ve nunca; Como é que che imos facer regalos? ". Xa te imaxinarás o que lle respondín. Eu sempre dixen "Pois regala comida e roupa aos pobres, axuda aos que o necesiten. Vai visitar os orfos, enfermos e aos que estean en prisión! ". Díxenlle: "Escoita ben, todo o que regales aos teus semellantes para aliviar a súa necesidade, contareino coma se mo tiveses dado a min persoalmente! " (Mateo 25,34-40).

E pensar todo o ben e felicidade que poderían levar ás colonias marxinadas, aos orfanatos, asilos, penais ou familiares dos presos. Lamentablemente, cada ano que pasa é peor. Chega o meu aniversario e só pensan nas compras, nas festas e nas vacacións e eu non pinto para nada en todo isto. Ademais, cada ano, os regalos de Nadal, piñeiros e adornos son máis sofisticados e máis caros, gastan verdadeiras fortunas tratando con isto de impresionar ás súas amizades. Isto sucede inclusive nos templos. E pensar que eu nacín nun presebe,... 

Agradaríame moito máis nacer todos os días no corazón dos meus amigos e que me permitisen morar aí para axudarlles cada día en todas as súas dificultades, para que poidan palpar o grande amor que sinto por todos; porque non sei se o sabías, pero hai 2 mil anos entreguei a miña vida para salvarte da morte e mostrarche o grande amor que te teño. Por iso o que pido é que me deixes entrar no teu corazón. Levo anos tratando de entrar, pero ata hoxe non me deixaches. "Mira eu estou chamando á porta, se alguén oe a miña voz e abre a porta, entrarei na súa casa e cearemos xuntos,". Confía en min, abandónate en min. Este será o mellor regalo que me poidas dar. 
Grazas.
O teu amigo, Xesús

Fonte: Acidigital

No hay comentarios:

Publicar un comentario